
Služby nájemníkům
Záleží nám na spokojenosti našich nájemníků. Abychom pro komfort bydlení v našich nemovitostech udělali maximum, provádíme administrativní i technickou správu sami. Neustále implementujeme nová moderní řešení.
Online portál
Pro urychlení komunikace a promptní řešení všech požadavků jsme zavedli online portál, který je přístupný všem našim nájemcům. Přístup do systému je možný jak přes internetovou stránku, tak i mobilní aplikaci pro iOS i Android. Co můžete přes portál vyřešit?
- Opravy
- Hlášení nehod
- Změny počtu osob v domácnosti
- Snadná cesta k dotazům a řešením různých situací
- Přístup k fakturám a aktuální informace o provedených platbách
Služby, které portál zatím nezajistí:
- Prodloužení smlouvy
- Úpravy dokumentací a smluv
- Konflikty mezi nájemci
Přihlaste se do online portálu
Užitečné dokumenty
Co dělat když?
Neteče voda
V případě, že vám v bytě neteče voda a před tím než kontaktujete naší správu s problémem, zkontrolujte zda na vaší adrese není plánovaná výluka, či již nahlášená porucha.
Nefunguje elektřina
V případě, že vám v bytě nefunguje elektřina a před tím než kontaktujete naší správu s problémem, zkontrolujte zda na vaší adrese není plánovaná výluka, či již nahlášená porucha.
Cítíte plyn
Volejte pohotovostní linku 1239 Pražské plynárenské v případě poruchy na plynárenském zařízení a situace spojené s obecným ohrožením v souvislostí s provozem distribuční plynárenské sítě.